Hoppa till innehåll

Första Kyssen?


Gäst Szellerie
 Dela

Rekommendera inlägg

Ingen vet vad kärlek är nej, haha. Det är sant Malker - alla tolkar det på sitt egna sett! :')

Ont; Min första puss va när jag gick i tvåan och min först kyss så som jag uppfattar det - efter känslan osv. Så var det för ca ett år sedan, visst att jag har strulat med flickor innan det. Men när jag menar "Kyss" så ska det vara magiskt, yo!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 197
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ingen vet vad kärlek är nej, haha. Det är sant Malker - alla tolkar det på sitt egna sett! :')

Ont; Min första puss va när jag gick i tvåan och min först kyss så som jag uppfattar det - efter känslan osv. Så var det för ca ett år sedan, visst att jag har strulat med flickor innan det. Men när jag menar "Kyss" så ska det vara magiskt, yo!

Med mig, eller hur? ;)

 

Kärlek är bara något någon random person kom på.. man kan inte säga att man är kär i någon så fort man kysser någon.

Men jag vet vem du pratar om, när du snackar om "kyss" :)

Och då vet jag att du verkligen har starka känslor för den personen.

 

Jag inför ett nytt ord.. Parkbänk, ett annat ord för kärlek.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla ord har vi hitta på..

Och Malker varför kan du säga vad och vad inte man kan känna och säga?

 

Starka känslor för en annan människa = Kär.

Man måste ju namn ge saker fattar du väl.

 

Du verkar vilsen.

Jag kan ha starka men dåliga känslor, är det kär? Och inte hat?

 

Vi hittar på ord, och oftast med fakta.

Om vi säger att vi ser en soffa och namnger den.. ja soffa.

Då har vi namngett något som finns.

Men nu har någon smartskaft namngett "starka känslor betyder kär".

 

En massa skitsnack, om man nu tror på kärlek och tror att varje person man blir ihop med är kär i en och allt är äkta kärlek, då är man fail.

 

Jag säger hellre förälskad.

 

Du kan inte säga vad och vad inte, jag känner. Så snälla lägg ner och visa lite respekt och hänsyn.
Varför kan jag inte göra det?

 

Jag säger mina egna jävla åsiket så som du påstår att man helt plötsligt vid en ålder vet allt om "kärlek"

Lägg ner, som Hivee sa, ni har kollat på för mycket film.

Redigerat av Malker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kärlek = Starka känslor inför en annan person. Behöver inte vara för en flickpojkvän eller så, för du älskar väl fortfarande din familj osv.

 

Men håller med dig, Malker. Förälskad är ett bra ord.

post-1652-1259937891_thumb.jpg

Redigerat av Rullis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så som jag ser det brukar 90% av folket kasta runt orden kär och älskar i fel meningar, utan att egentligen veta

vad dom känner.

Älskar är ett bra ord, då det kan gälla vem som helst, men förälskad är bättre än kär.

Kär kan vara smått i någon random tjej, men förälskad är man (oftast) i den man är ihop med.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har du mixat om lite, förälskad är man i några månader (typ), sen övergår det till kärlek, när det är lite mer casual, typ giftemål och när man inte försöker impa 24

Folk verkar ju kasta runt alla ord bara så där, utan att veta vad dom egentligen menar.

Förälskad kan man dock också vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har du mixat om lite, förälskad är man i några månader (typ), sen övergår det till kärlek, när det är lite mer casual, typ giftemål och när man inte försöker impa 24

Står det i en bok eller?

 

Nej men jag säger så :o aehuahhuaeuhuh Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...