Fruktnystan Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Puh, tacka gudarna för att det där inte var på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag vart lite rädd ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Vadå "sidvisningar"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Fråga till admin: Menar du alvar Altså hur vet alla att det är ett aprilskemt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Altså hur vet alla att det är ett aprilskemt? Vi säger så här: Pelle registrerar sig på fuska i januari. Han vet att medlemskap på denna sida är gratis. I april får han veta att det har kommit en ny regel som säger att han måste betala för den tiden han varit inne på sidan, fastän det stod klart och tydligt på sidan att det är gratis att registrera sig. Förstår du? Dessutom är det ju första april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag gick också på det en liten stund xD Men sen fattade jag att det var ett april skämt.. :P OT:Mm, och förra året, när min bror lade in ett april skämt fick han en varning för §1.11... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Innan jag kom på att det va ett aprilskämt, så blev jag asrädd :( Men jag kom på att de va april i dag så blev jag lugn :) Altså hur vet alla att det är ett aprilskemt? Redigerat 1 April 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Gick inte på det alls, jag var beredd på/letade efter ett aprilskämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Skulle nyss kolla efter aprilskämt då dök detta upp, och det värsta var att jag trodde på det >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 (redigerat) such, 1 april idag admin menar inte allvar, eller, nee bra skämt anars Redigerat 1 April 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 fick hjärtklappning först sen fattade jag :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 :) kul. Tur att alla förstod att det var ett aprilskämt iaf. Annars hade nog de flesta fort stängt ner webläsaren. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.