JanazTheOne Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 april skämt solklart tror att han inte startade me det 1/1 eller? iså fall är det bara att stäma admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Seriöst, tänk hur snuskigt rik admin skulle bli om han skulle införa det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Man kan använda grannens trådlösa nätverk annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 April, april, din dumma sill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Tänk att vissa gick på dehär ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Man vet ju aldrig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Det var ju ganska självklart, även om admin har våra IP-adresser kan han inte bara bara börja "sno" pengar från er utan ett godkännande någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 jag visste redan från börgan..det e ju olaglit att bara börga ta betalt av medlemmar...April april du är som en sill...låter bättre =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 det är ett april skämt ffs, hur skulle admin ta era pengar?-_- Hur han har väl inte våra addresser lr? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 man kan ta kontakt genom internetleverantörerna 8vet ej hur det stavas :S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 man kan ta kontakt genom internetleverantörerna 8vet ej hur det stavas :S) ISP's (internet service providers) kan man säga istället för internetleverantörer ;) Om jag ska vara ärlig så gick jag faktiskt på skämtet till en början :< Läste det gång på gång för att fatta om det var sant, ingen hade skrivit i tråden när jag läste. Sen slog det mig att admin ville aprilla lite >=O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Detta rensade nog bort en del idioter också för den delen, går man på detta är man bra dum, och då har man inget här och göra, och inte vågar dom väl komma in här igen pga den feta räkningen dom kommer få :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.