Pelleelle Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Igår körde jag mot en boss som jag aldrig hade klarat tidigare, så kom min bästa kompis och tittade... jag vann! :blink: Och senare på dagen körde jag mot en annan svår boss, min syrra satte sig brevid och... jag vann! :blink: Blir man bättre på spel om någon sitter brevid en? :huh: ...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Det är väl lite olika skulle jag tro.. Vissa kanske blir störda och misslyckas istället, men för mig är det nog samma. Jag karar alltid det bättre när någon är med mig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Haha Det är nog bättre om två st hoppas att man ska vinna än bara en person :cool: Funkar det så fortsätt :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Märkte detta när jag var runt åtta år. Man mötte en omöjlig boss, sen när kompisen kom över så att man kunde visa den så klarar man den på första försöket. :P Men det kan ha att göra med att man inte vill göra personen besviken och kämpar allt vad man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jo så kan det vara. MEn det kasnke blir som något stöd. Man blir lite extra taggad vad vet jag. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 (redigerat) Det är väl lite olika skulle jag tro.. Vissa kanske blir störda och misslyckas istället, men för mig är det nog samma. Jag karar alltid det bättre när någon är med mig. :P Jag blev lite störd när syrran satte sig brevid, men jag vann ändå xD Redigerat 2 April 2007 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Tvärtom för mig, jag blir snarare sämre om nån ser på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag har märkt ungefär samma sak, när någon sitter med blir man bättre. Gäller öfr alla spel utom Wow, då är det bara irriterande om ngn är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag blir fett mkt sämre om någon sitter brevid och glor, jag blir bara stressad då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag tycker det är störrande när någon tittat när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mahed Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 ja det tycker jag! jag hade ett spel som jag var på 3:dje banan och klara den aldrig. När min kusin kom och tittade så klarade jag alla 20 banor på 2,5 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Jag kan inte spela när någon tittar, det blir bara fel och jag förlorar och blir sur på den som sitter brevid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.