Mosa1nagant Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Hej, jag undrar om det finns webhost utan reklam gratis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 (redigerat) WebNg Den är riktigt bra, den ger dig 300MB med plats, och den har stöd för ASP. Samtidigt så behöver man inga FTP program utan man laddar upp filerna direkt på hemsidan. Redigerat 8 April 2007 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Vad behöver du för någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 http://www.hotserv.dk/ Hotserv.dk - Gratis Webhosting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 WebNg Den är riktigt bra, den ger dig 300MB med plats, och den har stöd för ASP. Samtidigt så behöver man inga FTP program utan man laddar upp filerna direkt på hemsidan. En fråga mezox... Vad får du av att "värva" medlemmar?? vi är inte blinda ;) Testa denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 WebNg Den är riktigt bra, den ger dig 300MB med plats, och den har stöd för ASP. Samtidigt så behöver man inga FTP program utan man laddar upp filerna direkt på hemsidan. Ingen har sagt att ni inte ska veta det, men eftersom jag nu värvar er borde jag nu få något av det. <_<Och det jag får av det är extra utrymme, men ni förlorar ingenting... ( <_< ) Och förresten är det så att den är bra, försök hitta ett ställe med 300 MB fri diskutrymme och stöd för ASP helt gratis. Jag menar jag borde väl bli "belönad" för att ha visat er sidan, det är trots allt en riktigt bra tjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Annars finns det för 12:- i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 WebNg Den är riktigt bra, den ger dig 300MB med plats, och den har stöd för ASP. Samtidigt så behöver man inga FTP program utan man laddar upp filerna direkt på hemsidan. Vad får man för domännamn?lr måste man ha det sen innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 WebNg Den är riktigt bra, den ger dig 300MB med plats, och den har stöd för ASP. Samtidigt så behöver man inga FTP program utan man laddar upp filerna direkt på hemsidan. Inte så bra:http://www2.Webng.com/(Användaramn) Men du kan skaffa gratis domän (valfritt.info.se): http://info.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 WebNg Den är riktigt bra, den ger dig 300MB med plats, och den har stöd för ASP. Samtidigt så behöver man inga FTP program utan man laddar upp filerna direkt på hemsidan. Inte så bra med subdomäner alltså?Fixa ett toppnivådomännamn. T ex www.hejsan.(te kå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille80 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Vore en bra början om Mosa1NaganT skrev vilka funktioner som han behöver och kolla utifrång. Annars blir det lite mycket skjuta från höften :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 WebNg Den är riktigt bra, den ger dig 300MB med plats, och den har stöd för ASP. Samtidigt så behöver man inga FTP program utan man laddar upp filerna direkt på hemsidan. Jag bara lade märke till det :/ Förlåt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.