derik Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Man äger inte alls med sheep. Motståndaren får bara mer HP då <.< Sheep är bara ett billigt försvar. du har ej spelat mage? de e bra att ha i början av duellen.. en warrior chargar - blink+sheep man behöver inte ens slösa sin frostnova, sheep äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Jag sa ju att det var ett försvar <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 man äger med det iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 mage e sjukt kul :cool: tbh mage är inte alls kul , speciellt inte pve , Det enda ni gör e frostbolt ...trycka på knapp 1 , 1 , 1 , 1 ,1 ,1 ,1,1 oj aggro , 8 ,1,1,1,1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 mage e sjukt kul :cool: spelar du mage sådär... du gillar nog ej dom för att du aldrig dödat en mob me din mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 mage e sjukt kul :cool: Haha! Du ska inte säga något för om du tror de är så man spelar mage har du aldrig ens sätt en... Jag kör fire ball, fire ball, fire blast, frost nova, backa, frost boolt, firebolt/fireblast, wand. Nånting sånt, och nu snackar ja om PvE... Om jag PvPar använder jag massa olika attacker och mage är skitkul. Om ja hade fått välja på mage lock o priest hade jag nog tagit priest för de verkar vara så jäääkla kul o spela shadowpriest i högre lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Warlocks out dps:ar mages tänk på det. Warlocks vill spara på manan för att slänga på dots på alla mobs i PvE, det är därför som de inte gör lika mycket skada som en mage där. Men om jag som har en högt levlad lock har en mage med i raiden/gruppen så kan jag köra på som en galning med skada. Allt handlar om mana. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Locks kan ju lifetappa upp sin mana, praktiskt taget omöjligt att gå OOM. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 mage e sjukt kul :cool: "tror" inte det är så , har varit mage och vet hur det är , tro inte "jag inte har varit bra" har massa hemligheter med mage ....allt skit du snackar e samma sak som 1.1.1.1.1. förrutom att du BACKAR och Skuter wand och kanske 1-3 andra attacker ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Warlock eller Priest tycker jag ;). Mage finns det för mycket av. och lira Alliance! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Shadowpriest är grymt roligt att va på högre lvl, har en själv på lvl 67, jag tycker att du ska ta priest Redigerat 11 April 2007 av Hackr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Har en av alla runt lv 20. Warlocks har vart roligast hitils, sen mage och sist priest. Men ingen är tråkig för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg