Hoppa till innehåll

Mage, Priest, Eller Warlock?


neVah
 Dela

Rekommendera inlägg

Man äger inte alls med sheep. Motståndaren får bara mer HP då <.< Sheep är bara ett billigt försvar.

 

du har ej spelat mage? de e bra att ha i början av duellen.. en warrior chargar - blink+sheep man behöver inte ens slösa sin frostnova, sheep äger.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mage e sjukt kul :cool:

 

Haha! Du ska inte säga något för om du tror de är så man spelar mage har du aldrig ens sätt en... Jag kör fire ball, fire ball, fire blast, frost nova, backa, frost boolt, firebolt/fireblast, wand. Nånting sånt, och nu snackar ja om PvE... Om jag PvPar använder jag massa olika attacker och mage är skitkul. Om ja hade fått välja på mage lock o priest hade jag nog tagit priest för de verkar vara så jäääkla kul o spela shadowpriest i högre lvl.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warlocks out dps:ar mages tänk på det.

Warlocks vill spara på manan för att slänga på dots på alla mobs i PvE, det är därför som de inte gör lika mycket skada som en mage där.

Men om jag som har en högt levlad lock har en mage med i raiden/gruppen så kan jag köra på som en galning med skada.

 

Allt handlar om mana. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mage e sjukt kul :cool:

 

 

"tror" inte det är så , har varit mage och vet hur det är , tro inte "jag inte har varit bra" har massa hemligheter med mage ....allt skit du snackar e samma sak som 1.1.1.1.1. förrutom att du BACKAR och Skuter wand och kanske 1-3 andra attacker ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...