kn3ckarn Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Xbox kontrollen är mkt skönare än PS3 kontrollen och 7300 + spel? Pengar växer inte på träd! xD jag har inte testat ps3-kontrollen så jag kan inte yttra mig om det. men jag håller med om att priset är fucked up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 xbox 360 äger ps3 enligt mig! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilja90 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Asså shiat va lack man blir på alla som tror x box är så mycke bättre... 1. Det här e vad som stör mig mest. 360 kontrollen e INTE bättre än ps3 kontrollen...bevis...ps kontrollen har fått pris som världens bästa spelkontroll genom tiderna så vad en individ här på fuska.se säger spelar ingen roll. 2.x box online spelandet är inte bättre, om man följt de senaste nyheterna så har ps3 fått titeln som bäste online stöd grejs innom next gen konsolerna. 3. priset. om du köper en hd-dvd spelare till din x box så är inte prestandan på en 360 mycket sämre än ps3: an och priset blir då ca 5500kr å ps3: an kostar 6200 kr...då är frågan spelar 700kr så stor roll? svar: nej. så sluta tjata om priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Asså shiat va lack man blir på alla som tror x box är så mycke bättre... 1. Det här e vad som stör mig mest. 360 kontrollen e INTE bättre än ps3 kontrollen...bevis...ps kontrollen har fått pris som världens bästa spelkontroll genom tiderna så vad en individ här på fuska.se säger spelar ingen roll. 2.x box online spelandet är inte bättre, om man följt de senaste nyheterna så har ps3 fått titeln som bäste online stöd grejs innom next gen konsolerna. 3. priset. om du köper en hd-dvd spelare till din x box så är inte prestandan på en 360 mycket sämre än ps3: an och priset blir då ca 5500kr å ps3: an kostar 6200 kr...då är frågan spelar 700kr så stor roll? svar: nej. så sluta tjata om priset! Men en hd-dvd ox spelar inte blu ray :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilja90 Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 nej den spelar hd dvd å just nu tävlar hd dvd och blue ray om vilken av dem som ska ta över efter dvd precis som dvd tog över efter vhs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 nej den spelar hd dvd å just nu tävlar hd dvd och blue ray om vilken av dem som ska ta över efter dvd precis som dvd tog över efter vhs Men hd-dvd har ju funnits ett tag och det har inte bluray. Hd dvd:er blir ju så lätt repiga och rymmer inte så mycket som en blu ray skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 jag tycker att 360 är skönare för på den kan man styra nästan allt från kontrållen t ex aktivera konsolen och stänga av den och den e biligare fast det dåliga e att de gammla spelen till xbox suger på grund av ladningen :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jag tycker att Ps3 är sjukt mkt bättre än xbox360. Det ända dåliga me ps3 är priset men den är ju värd det med blue ray och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 (redigerat) Lungt Xbox360, ;). Och Lilja90, du fattar tydligen inte att folk har ett eget tycke..? :S Redigerat 26 April 2007 av XxXHaZteXxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Lungt Xbox360, ;). Och Lilja90, du fattar tydligen inte att folk har ett eget tycke..? :S Men seriöst. Man blir lite trött på att alla skriver överallt att PS3 SUGER och att dom som gillar ps3 suger sonys k*k... och att ps3 är en j*vla grill och man är helt j*vla retard... Så det är inte bara åsikter 360 fans skriver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Xbox 360 eller Wii tar Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Xbox 360 är bättre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.