RaXeZ Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Tycker precis som dom ovanstående svaren! Jag tycker att det känns precis så också :P förresten ta en titt på min family guy tråd och skicka lite länkar :P http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...2&hl=family+guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 The Simpsons och har alltid varit det. Har aldrig gillat Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Lätt Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 The Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 The Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 ehh Lätt Simpsons :) även fast lille stewie äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Family Guy är så mycket bättre än Simpsons. Med Family Guy så får man ju skratta ibland till skillnad från Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 gillar family guy mer, mer min sjuka humor :P diggar Ralph Wiggum i simpsons och homer såklart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 the simpsons e ju skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 T H E Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 varför tror ni jag heter Simpson dude simpson äger sk*ten av family guy!!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 family guy, dom har så sjuka o poänglösa skämt.. min humor alltså :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.