bananaphone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Ja, tycker ni det är jobbigt att redovisa? Själv tycker jag det funkar ganska bra för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Jag tycker att det är jobbigt.Jag brukar bli ganska nervös..Vet inte varför, det bara blir så emot min vilja. Fett irriterande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Jag=INTE SKRYTIG Jag vill inte skryta eller nått.. Men jag har **lätt för mig i skolan och redovisningar..just nu är jag i 7:ans mattebok o jag går i 6:an...resten av klassen är i 6:ans kap.5 :o o de e 7 kap. i den..... Annars är redovisningar inte jobbigt PS KALLA INTE MIG PLUGGIS!!JAG HAR LÄTT FÖR MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Ja, jag är typ lite översmart jag med, dvs "knodd" för osmarta personer. Brukar vara nervös inför redovisningar, me när det är dags så släpper det helt, och det känns bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 För mej så går det, men det är lite nervöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Jag=INTE SKRYTIG Jag vill inte skryta eller nått.. Men jag har **lätt för mig i skolan och redovisningar..just nu är jag i 7:ans mattebok o jag går i 6:an...resten av klassen är i 6:ans kap.5 :o o de e 7 kap. i den..... Annars är redovisningar inte jobbigt PS KALLA INTE MIG PLUGGIS!!JAG HAR LÄTT FÖR MIG! Får man fråga vad vilken mattebok du är i har med redovisningar att göra? Själv tycker jag att det är roligt att redovisa, men inte alltid. Senast igår redovisade jag ett arbete om death metal på svenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag=INTE SKRYTIG Jag vill inte skryta eller nått.. Men jag har **lätt för mig i skolan och redovisningar..just nu är jag i 7:ans mattebok o jag går i 6:an...resten av klassen är i 6:ans kap.5 :o o de e 7 kap. i den..... Annars är redovisningar inte jobbigt PS KALLA INTE MIG PLUGGIS!!JAG HAR LÄTT FÖR MIG! Ehhh..Joo för om 2 veckor ska jag redovisa 6:ans mattebok för klassen xDSå det har liite med det att göra Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Ibland är det lite nervigt men för det mesta flyter det på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Ibland är det lite nervigt men för det mesta flyter det på ;) samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 det är lugnt o redovisa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Det beror väl på... Om man känner läraren eller inte spelar stor roll, när jag var ny på skolan gick de första redovisningarna inte alls bra eftersom jag var nervös. Nu när jag känner lärarna så går det oftast mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Det är väl jobbigt om man inte gillar att prata. Själv e jag mkt bra på att skriva och läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.