Schassen Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag vet inte om jag ska tacka ja till en frisedel eller om jag ska göra lumpen? Hur tycker ni att jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vet inte...jag kommer nog inte göra lumpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Det får du bestämma själv men jag kommer nog inte att göra lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 vägra!!!! det gör jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Men jag undrar om jag ska tacka ja till en frisedel eller om jag ska tacka ja. Vad skulle ni välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 vad är frisedel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 GÅ I LUMPEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag undrar också, men jag tror att jag ska gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Varför ska man för f*n gå i lumpen.Så j*vla onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Varför ska man för f*n gå i lumpen.Så j*vla onödigt man får testa sin uthållighet! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Fast jag vet inte om jag skulle klara av att vara där i 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ja vet faktist inte...de beror väll på om ja vill de då o inte va ja vill nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.