Em0Iz4Atreyu Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Är det bara jag som brukar få beröm på musiken?!Visste inte att jag var så bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 är också lite sån ägerr dom andra på musik B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 jag är en av de bästa i klass en på musik. Så jag får ganska mycket beröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Vår skola är SKIT KASS! Vår lärare bryr sig inte om nåjot, vi har ingen musik lektion. Eller, jo, ibbland då han kopierar up ABBA låtar som vi ska sjunga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Nej det får jag verkligen inte, därför att jag suger på musikteori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Mjo, får nog en del beröm på musiken ^^ Kan piano bättre än vissa som spelar det -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Orka musik, men min lärare ställer f*n alla frågor till mig som inte har med musiken att göra när jag frågar min lärare varför så säger hon att det är för att jag verkar veta allt.. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jo, jag har väl fått en hel del beröm på musiklektionerna. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 När jag spelar keyboard får jag aldrig beröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag får beröm av min lärare ibland för att han tycker att jag är duktig på att spela trummor. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 om jag närmar mig något instrument så skriker alla och springer iväg xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.