Filiandor Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag hatar Jimmy Jansson och svensk rap (Undantag är Snook). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 hip hopp suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Techno Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag avskyr verkligen hiphop och vad den har gjort med dagens ungdomar. Överallt i skolan ser jag 13-åringar som kallar sig hiphopare, som tycker att 50 cent är det tyngsta man kan lyssna på inom hiphop som tror att de är något, som tycker att Bush är helt blåst och att alla snutar är svin. Tacka vet jag techno och hårdrock. Det är bra musik det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Ogillar: Schlager, Pop (nutida pop), Hiphop och rap. I princip all musik som producerats de senaster åren och går på radion. Bra musik gjordes på 60, 70 och tidigt 80-tal. Musiken dog sedan ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Hiphopp = Ris Basshunter = Ros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Hatar dagispop såsom Britney Spears och liknande. Hatar också ALL sorts HipHop, Rn'B och rap. Ogillar även 80-tals rockballader, Punk, schlager, de flesta sorters pop och viss techno/trance grejer. Avgudar Black/Death/Heavy/Viking Metal, Punk/Viking och vanlig Rock, Lars Winnerbäck, The Shins och vissa andra Indiepop band, viss sorts Techno/Trance musik. Gillar lite annan allmän musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 nej hiphop och rap e bra men basehunter ( eller vad han nu hette) suger hårt, men t.e.x snoop dogg äger, eminem därimot e sk*it dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Hip-hop och rap är allmänt farligt för våra hjärnor(Iallafall min hjärna)!Det ända jag kan tänka mig är snook(började typ lyssna påför 2-3 år sen) när det gäller rap.Annars lyssnar jag mest på Kent(lyssnat på ända sen jag var 8 år), Grenn Day(Började jag lyssna på när jag var typ 9) och typ 70-80tals musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Jag gillar: U2, Oasis, The Beatles, vissa låtar av The Who och The Clash. Vissa andra britpopband går också ner samt Bruce "The Boss" Springsteen. Jag gillar inte: Black/Death/Heavy/Viking Metal, Hip Hop och rap. Svenska artister suger också generellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 dom 2 sämsta låtarna jag har hört: http://www.youtube.com/watch?v=mzg8jgGtTqo ni måste lyssna på denna! (sämst) lyssna inte bara en bit utan lyssna på hela! men samma band har gjort rätt så bra låtar ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Bäst=HipHop Sämst är självklart Basshunter och allt techno-skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jag tål nästan inte att lyssna på hip-hop föredrar pop/rock eller hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.