Dretskit Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jag föredrar metal i alla dess former och en hel del rock. Det jag ogillar är hip-hop/rap som de flesta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jag föredrar metal i alla dess former och en hel del rock. Det jag ogillar är hip-hop/rap som de flesta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 mettal rock usch!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 basshunter är sveriges skam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 basshunter är sveriges skam. BWO också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 basshunter är sveriges skam. BWO också.... Darin är världens skam... Eminem är USAs Skam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 basshunter är sveriges skam. Vad är det för fel på han? Han gör en hel del bra musik.. Jag erkänner, jag gillar en del av hans musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 basshunter är sveriges skam. Vad är det för fel på han? Han gör en hel del bra musik.. Jag erkänner, jag gillar en del av hans musik.. Det är lugnt MM, vi tycker om dig ändå :wub: btw, jag tycker BWO och Darin är värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Techno, och rapp som typ 50 Cent. ( Pallar inte höra hur rika och bra de har det. ) Gillar heller inte pop musik där man fokuserar på hur artisten ser ut, och inte musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 basshunter är sveriges skam. Vad är det för fel på han? Han gör en hel del bra musik.. Jag erkänner, jag gillar en del av hans musik.. Han gör bra musik men sjunger förjävligt och dåliga text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 vad är det fel på Techno? Inget XD Nää Men DARIN ÄR UNIVERSUMS SKAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghosttouched Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Jag hatar all musik där de sjunger.. Så jag lyssnar mest på techno & trance och sånt där jag ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.