Dezen Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Men det hände ingenting. Kom nog inte ens nåt blod. Först blödde det, sen blödde det pyttelite, och nu blödde det inte alls? Jag vankar lögn. Precis vad jag tänkte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Nej, det var inte farligt den träffade typ inte hon bara lite i sidan det kom bara pytte lite blod. Men nästa gång vi hittar plankor så ska vi elda upp dem istället. Ja, det verkar osm en bra lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Varför inte bara låta dom liga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 vet väl inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 det sjukaste som jag och mina poalre har gjort var nog när vi har på inovatum och hade dataundervisning om nått så sen när vi fikc därifrån så gick vi fram till huvuddatorn (som visades på 3 projektorer bakom den) och gick in på gogle och sökte på bajs eller nåt och tog fram det som stor bild på alal projktorer och lät det stå kvar, undra vad nästa klass sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Slänger upp minderåriga på skolans skåp regelbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Slänger upp minderåriga på skolans skåp regelbundet.Ah, du är så häftig mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Slänger upp minderåriga på skolans skåp regelbundet. Du är så cool som gör så, jag beundrar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 hade rätt kul den dagen jag kom på att man kunde kolla hela skolans betyg på nätet, på högstadiet, men sen gjorde alla det och lärare fick reda på det, så de bytade system till nästa termin :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 hade rätt kul den dagen jag kom på att man kunde kolla hela skolans betyg på nätet, på högstadiet, men sen gjorde alla det och lärare fick reda på det, så de bytade system till nästa termin :(Så var det i våran skola också när jag gick i högstadiet. Det var en som satte upp lappar på en adress till en typ betyg systemet eller nått sånt. Men en lärare såg ju det direkt så dom spärrade det eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Slänger upp minderåriga på skolans skåp regelbundet.Ah, du är så häftig mannen! f*n vad omogna ni är, denna tråden handlar om vad det sjukaste man gjort i skolan, han svarade bara på tråden, kan ni sluta göra narr av honom, fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.