Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 typ det ända jag har gjort är att jag och en kompi tände en tändsticka på toaletten.vi äldade upp min uppsats. alla i vår klass lev skitoroliga. men inget randlarm gick. slutade med rektornÄr det bara jag, eller saknas det en bokstav på vart tredje ord? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag har b.la Kört våran "Minicross" runt i samhället, för något år sedan och körde ifrån polisen. Dom kom hem till mej senare och berättade vad som hänt!! I femte klass gick jag fram till katedern o la en rap som ekade i hela korridoren typ, mitt under ett nationelt prov. Jag cyklade på en lärare en gång. Sedan hade jag och mine kompisar tagit en tjej i våran klass's hårspray och använde den som eldkastare med en tändsticka. Vi smälte ett flertal plast föremål som tillhörde skolan. Sedan har jag också råkat kasta en korvbit i men lärers nacke under ett matkrig. Jag fick sedan torka hela matkrigets räckvidd + kvarsittning. Sedan har jag också kastat ett flerttal föremål som t.ex. snöbollar på lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Vad tråkiga ni är :( Eftersomatt jag har tagit mina värsta så lägger jag in små saker... puttat ner blomkrukor, vatten krig inne, air-bombs i toan, sprutat med eldsläckare, kastat lysrör(låter mycket som f*n), osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Vad tråkiga ni är :( Eftersomatt jag har tagit mina värsta så lägger jag in små saker... puttat ner blomkrukor, vatten krig inne, air-bombs i toan, sprutat med eldsläckare, kastat lysrör(låter mycket som f*n), osv... Hehe stackars den som gick på toan med airbomben sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Vad tråkiga ni är :( Eftersomatt jag har tagit mina värsta så lägger jag in små saker... puttat ner blomkrukor, vatten krig inne, air-bombs i toan, sprutat med eldsläckare, kastat lysrör(låter mycket som f*n), osv... Hehe stackars den som gick på toan med airbomben sen :P toan blev avstängd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Vad tråkiga ni är :( Eftersomatt jag har tagit mina värsta så lägger jag in små saker... puttat ner blomkrukor, vatten krig inne, air-bombs i toan, sprutat med eldsläckare, kastat lysrör(låter mycket som f*n), osv... Hehe stackars den som gick på toan med airbomben sen :P toan blev avstängd... Jahaja.. synd.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Det var nog när jag bajsade min lärare i ögat! Hon ba "aj!" ofta bajsa i ögat, åde ska man tro på :meddum: Fett tråkig du e... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Eeeh.... Det "sjukaste" jag har gjort i skolan är nog att vara inne på 4Chan. ;O När jag gick i förskolan så råkade jag slå sönder en spegel. Jag stog och boxade mot den, jag råka träffa.. ^^ Jag har också tagit sönder ett fotbollsmål. Asså inte ett litet. Det var ett 11-manna mål, fick inte betala :D I förskolan så gick jag och min kompis runt och rotade i folks brevlådor. Vi dumpade allt i en brevlåda. Vi fick skäll sen. Det var nog allt tror jag. Eller nej. Jag har också fått "damp" på en lärare. Ingen gilla honom och vi hade honom i SO. Han kunde inte ett shit. Han sa att det var val var tredje år. Gammalt inlägg, jag vet(den jag citerar alltså), men jag måste bara fråga en sak - hur i h*lvete kan det vara "sjukt" att vara inne på 4chan i skolan?Jag skulle nog förstå din mening om det skulle ha vart 12chan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Vad är 4chan? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 fight polis kom för att lärarna våga inte göra nö peka finger fick springa som aldrig förr .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 tja, ca 150 sidor, vet inte riktigt, men det var SVJ av Roald Dhal Men den boken är seriöst så j*vla bra att jag förstår att du tuggade på den ^^ Haha jo det kanske var därför han gillade den! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.