Gäst BurningHypno Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Tycker ni om System Of Down, ofc tycker jag dom äger hårt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Dom svänger ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 har aldrig hört dem xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 De är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Dom är riktigt bra, men inte lika bra som H.I.M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Dom har vissa riktigt sköna tempoändringar i sina låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Har inte hört dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 System Of Down har jag aldrig hört talas om, men System Of A Down gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Gillade dem förut när de gjorde seriös musik, gillar dem inte dem nu när dom bara släpper fjant-album med jobbiga ljud och allmänt dålig musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 En del låtar som BYOB är bra, fast det mesta är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Ett av mina favoritband, väldigt bra politiska texter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Gillar dom, men lyssna mer på dom när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.