Eldir Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 haha jag tror att många här mytar lite ^^ men jag börja iallafall på easy sedan tog jag steget upp till medium och nu är jag på hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 ja ska sälja min gamla x box och köpa 360 sen GH2 har spelat GH2 hos en kompis och jag tycker det är as skoj men jag är inte så jätte bra jag kan klara några låtar på medium men jag har bara kört 3 gånger :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Har det till PS2. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antesson Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jag har spelat det, men eftersom jag spelar riktigt elgitarr var det lite svårt. Men kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Jag håller på med Hard , fast nu kan jag inte spela längre efter som att min 360 pajat :( Ups kmr o hämtar den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Mitt 360 pajade också förra månaden så jag skickade den på reperation i Tyskland men efter två veckor fick jag tillbaka den :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Själv fick jag den efter 1 vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marqus Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) har haft gh2 i 2 månader och fortfarande hel nöjd,(brukar ju bli att man tröttnar på spelen ibland) possum kingdom, woman, laid of rest, arterial black. iaf nåra av mina favo låtar..... GH2 :cool: jag----> :gitarr: Redigerat 2 Juni 2007 av marqus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 gick till EBgames i dag och provade spelet med en kompis.Han blev imppad av att jag fick 92% på en medium låt när det var min första gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicko_94 Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Håller på med Medium, Hard är ju skitsvårt! Men igår fick jag "The Trooper" med Iron Maiden, fatta hur lycklig man blev! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Hard är inte svårt jämfört med Expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Har spelat GH2 hoss en kompis (igår) första gången :P Finns det till X-Box? För han köpte PS2 för att köpa GH2 :P :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.