zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Svart och den såkallade emo frissan xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) tjockt, brunt, tovigt och ganska långt men vafan har inte klippt mig på ett år Redigerat 30 Mars 2008 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 det är fresh B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 För två månader sen... Då hade jag håret till typ, nånstans på ryggen. Men nu har jag klippt mig, och det är jävligt tjockt fortfarande, och rufsigt. Jag kan i princip dra hela håret åt höger och sen kan det sitta kvar där, har inget med om jag inte tvättat det på länge eller inte. Täcker ungefär öronen, och luggen i ögonhöjd. Tidigare var min lugg nedanför hakan, det var badass. Justdet, det är brunt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 sid vicious frilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Mörkblont, spretigt. Är frillan helt åt h*lvete trycker jag mössan på huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 blont medellång/kort hår lite stig helmer grejs mitt i skallen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Långt och ovårdat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Stor tuppkam som är färgad grön, lätt att känna igen mej :P Är dock blond i grunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Hade guldblonda lockar (okej, det var bara lite lockigt längst ner) ner till midjan innan, men nu för tiden är det ett svart rufs som knappt räcker ner till axlarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) Kortsnaggad, inte så mkt mer att säga. Redigerat 30 April 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Lockigt, krulligt hår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.