Em0Iz4Atreyu Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 mina kompisar sejer att det finns minigun i Gta Sa. men jag har inte hittat ett minigun, nån som kan förklara bra, var någonstans det finns, om det nu finns!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 På http://www.g-unleashed.com/ står det att den finns vid Toreno's Ranch när man har klarat alla hans uppdrag. Annars kan du ju alltid fuska fram den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 var e hans ranch? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Någonstans i Tierra Robada, om nu det säger dig någonting :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Finns en minigun uppe på tågbron som går mellan San Fierro och Las Venturas också. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Fanns ett minigun i ett garage i Las Venturas. Synd att jag inte kunde vara mer specific xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 hur ser minigun ut? (A) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 testat google rikke? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 ere en såndär som man använder på zeros tak när man skjuter ner plan? å google funkade inte, testa själv innan du säger nått. mini gun finns liksom i många spel fast ser olika ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 ere en såndär som man använder på zeros tak när man skjuter ner plan? å google funkade inte, testa själv innan du säger nått. mini gun finns liksom i många spel fast ser olika ut.. Den ser nog ut som den, den är iaf liknande, men kan tänka mig att den är samma... kommer inte riktigt ihåg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 ere en såndär som man använder på zeros tak när man skjuter ner plan? å google funkade inte, testa själv innan du säger nått. mini gun finns liksom i många spel fast ser olika ut.. Nej, googla funkar aldrig för en del. Konstigt att jag hittade bilder på minigun på en gång här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 smart å söka på san andreas (A) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg