JonteFire2 Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Hej! jag tänkte köpa ett av GTA spelen men det är ju 18 årsgräns på dem och jag ät 13 år! kan jag gå in i en affär och köpa det ändå? jag vill verkligen ha svar på detta! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 dom flesta brukar inte ens tänka på de. de e nog lugnt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag köper ibland: Nhl (16 års gräns) Gta (18) och vidare så du ska vara lugn.. dom bryr sig nog int. för jag köpte Gta sist så gick jag in i en affär och köpte det. Men var orolig att jag inte skulle få köpa det. Men det gjorde jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 ok! tack så mycket!!!! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Game är noga med åldern, akta dig för dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 ok, men jag änkte köpa det på eb - games :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Ha med någon förälder. Min bror som är 14 fick köpa Gears of war. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Oki! ska ha me min syrra :) :) eller någon förälder för min syrra e 18 år men spelet är på engelska va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 mm det är på engelska, vad trodde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Om du "åker fast" så kan dem ringa dina föräldrar och fråga om det är okej att köpa spelet. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 (redigerat) eb-games följer reglerna noga som f*n jag köpte VCS på game och dom sa inget dom andra gta spelen köpte jag på elgiganten och dom sa inget heller Redigerat 21 April 2007 av Gangsta4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 det hänger nog inte på vilken affär det är, utan vilken slags säljare det är. vissa bryr sig inte, vissa tänker inte ens på det och vissa kanske är skithårda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg