JackGBG Skrivet 21 April 2007 Rapport Skrivet 21 April 2007 Hur får man gokarten villket uppdrag ska man göra för att få den skulle uppskatta om någon svarade :visslar:
Moviemaker Skrivet 21 April 2007 Rapport Skrivet 21 April 2007 (redigerat) I uppdraget "Cut Throat Business" där du ska jaga OG Loc med Madd Dogg först med svävare och sen med gokart! De här uppdragen är i Los Santos 2! Sen finns en gokart nästan hela tiden vid Madd Doggs manison där du får detta uppdraget. Redigerat 21 April 2007 av ario10
rikke Skrivet 21 April 2007 Rapport Skrivet 21 April 2007 (redigerat) den finns i en gränd i andra staden bredvid en desert eagle, om då står framfor zeros butik å sen går höger och sen vänster in i närmaste gränd ^^ Redigerat 24 April 2007 av rikke
Zantera Skrivet 21 April 2007 Rapport Skrivet 21 April 2007 när du har gjort det uppdraget finns den även i en grän i andra staden brevid en desert eagle Mina ögon blöder när jag ser din stavning, men gränden ligger alldeles jämter Zeros butik.
hampos Skrivet 30 April 2007 Rapport Skrivet 30 April 2007 Hur får man gokarten villket uppdrag ska man göra för att få den skulle uppskatta om någon svarade :visslar: om du inte visste det så får man en i första värden och det updraket är när man ska gå till ett hus vid paynspray (nord) sen om du har gjor det så kan du gå in dit och du får en helikoper och en gokart som är vid en trappa där du går in
nizze10 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Skrivet 1 Maj 2007 Dom finns att hitta. Jag har en karta men orkar inte ta upp den nu.
JackGBG Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2007 Ok Tack!! Men finns de typ inte någon kåd så att man får gokarten skriv om ni kan den då :D
Rekommendera inlägg