msxmsx Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Hej , jag undrar hur man får kniven i vänsterhand fast man fortfarande har vapnet i högerhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Tror det är omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Det har jag också märkt faktist, när man byter vapen fort. Vet inte vad det beror på, kanske att man har kniven till vänster, så att man tar upp den med vänster hand, och ger över till höger. Men jag vet inte riktigt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 cl_lw 1 i console ska det va. Om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Det är fel om du har sett på filmer för då har spelarna Höger på vapen och vänster på kniv.. På filmer så är det attomatiskt att man får kniven till vänster men när han spelar så håller han i höger igentligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 23 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 okej så det går alltså inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Borde gå att binda på nåt sätt att då du tar upp kniven flyttas alla vapen till vänster och då du tar upp de andra vapnen så flyttas allt till höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Som jag sa. Skriv cl_lw 1 i console så ska du ha kniven i andra handen än själva vapnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg