Inside Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Jag har ett problem: Jag gillar en tjej i min klass men vet inte vad jag ska göra. Ska jag eller hon ta första steget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 (redigerat) Du borde ta första steget. Säger jag som aldrig vågar ta steget typ 3 tjejer gillar mig och jag är såååå feg xD Börja med att säga om hon vill göra något tex ut och prata. Och om båda gillar varandra käka pizza elr nått med henne och sen när tiden e inne bli ihop :P Redigerat 26 April 2007 av Cheatboy_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Ta första steget du! Hon kanske inte vet att du gillar henne..då kan inte hon ta första steget :) men typ säg att du tycker hon har fina kläder..Inte för mkt fjäsk bara..:) Good Luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Har du hennes MSN? Kan vara lättare att börja över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sensim Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Det som jag kan ge som tips av egen erfarenhet ;) Om jag ser en tjej som ja gillar / håller på bli kär i försöker jag bara först bli kompis med henne. Genom att då kanske hänga med hennes polare eller något sånt sen efter ett tag när man lärt känna varandra bättre kan du ju ta steget å säga Du.Jag vill säga en sak till dig. vet inte riktigt hur ja ska säga det men...Jag är kär i dig å och jag har vart det ett tag.=) Sen löser sig allt av sig själv Men vänta inte för länge bara då kan det bli försent Det är ett alternativ Sen det andra lättare men krävs mod för att göra det. Gå fram till henne se säger du att du vill prata med henne så går ni en bit bort sen säger du bara som de é att du är kär i henne och vill veta vad hon tycker om dig för att du gärna bli tillsammans med henne. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Tack så jättemycket för alla svar!! Dem ska jag dra nytta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Om du verkligen gillar henne ska du ta första steget istället för att vänta för då kan du få vänta ihjäl dig. Det är min tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Börja med att fråga om hon kanske kan följa med dig hem någon gång efter skolan och sedan så kanske ni blir konpisar. Men tills ni kanske blir ihop kan det nog dröja ett bra tag, man måste lära känna varandra först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 du ska ta första steget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Jag känner lika dant. vet inte hur jag ska göra men vi har varit kompisar ett tag. med det känns som om det går en hel del frammåt.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Kasta inte en massa känslor på henne direkt för då kommer hon att bli avskräckt. Försök att umgås och lära känna henne först och samtidigt får hon en chans att lära känna dig. När ni känner varandra lite bättre kan du bjuda henne på fika eller ngt likanande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Tjejer tycker om killar som tar första steget . Det sade iallafall en tjejkompis till mig. xD Men det är nog sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.