Kuddie Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 En fjortis är oftast en tjej som vill vara vuxen. Hon dricker och röker och gör saker hon inte får. Sminkar sig supermycket med brunkräm, indominsalva(?!), foundation och klumpig mascara. En wannabe är en tjej som vill vara fjortis och klär sig som en men är inte riktig som en. Håret är oftast blont eller brunt, tovigt, tuperat och snebena. Jag känner inte så många fjortisar men jag och alla tjejer är min klass är jättesnälla men många börjar sminka sig mm. Jag har inget emot fjortisar sålänge jag slipper vara en tack.Du märker senare hur jävla jobbiga de är.. Word pissolle. I min skola är varenda jäkla tjej fjortis, och jag är inte intresserad av att vara tillsammans med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga!Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga!Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Där satt den xD så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga!Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Det är fjortisar vi pratar om, hur ofta ser man en sån utan smink? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaki Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Det är fjortisar vi pratar om, hur ofta ser man en sån utan smink? ;) I sängen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Det är fjortisar vi pratar om, hur ofta ser man en sån utan smink? ;) I sängen. ;) Nä det blir inte så ofta för dig då antar jag. Men fjortisar är allmänt jobbiga luktar för mycket parfym och hårvax/hårsprej. Kan inte gå nära en utan att få kräks reflexer eller vad det fan heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Fjortisar kan gå och hänga sej själva, sedan kan de återuppstå som daggmaskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga!Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Jag skulle vilja påstå motsatsen. För mycket smink ser ju för jävligt ut. Många är väldigt vackra utan smink, men förstör det genom att dränka ansiktet i allt det där tramset. Tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Fjortisar kan gå och hänga sej själva, sedan kan de återuppstå som daggmaskar.Så vi kan hälla salt på dem och sedan dränka dem i vatten. mohahaha..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Jag skulle vilja påstå motsatsen. För mycket smink ser ju för jävligt ut. Många är väldigt vackra utan smink, men förstör det genom att dränka ansiktet i allt det där tramset. Tragiskt. Tjejer som är vackra utan smink är dom finaste, true story. Så +1 på ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Jag skulle vilja påstå motsatsen. För mycket smink ser ju för jävligt ut. Många är väldigt vackra utan smink, men förstör det genom att dränka ansiktet i allt det där tramset. Tragiskt. Fast tydligen tycker många killar runt 12-14 att detta är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.