Gäst LudvigRamone Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag tittar och tycker att Baby Bang ska vinna!! HAN ägde sönder ALLA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag kollade förra gången och jag tycker Den där slow motion gubben ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 när är de???? vilken kanal???? Har sett de på reklam, de verkar skapligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 på 4:an kl 20.00 på Fredagar. Tycker robotsnubben var skön idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Buktalande Apan!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Har aldrig kollat på det p.g.a jag har kollat på the simpsons :D men jag ska kolla på det på fredag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Super kul program, den lille killen som dansade förra gången var ju sjukt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Jag kollar aldrig på sånna skit program, finner inte det underhållande att se andra människor förudmjuka sig själva i TV, och sen tjäna nåt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Apan e bäst <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Har inte kollat ska nog se i mårrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Robotsnubben ska vinna baby bang va coolast i det programett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Zillah o >Totte var roliga :P Robotmannen oxå, Alla som sjunger kan gå o sjunga på idol, för att sjunga är inte en talang xD Som hon Mimmi ;D 1-Baby Bang - Popping 2-Zillah och Totte - Buktaleri 3-Robotmannen - Roboteri? :S ;) Så tkr jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.