Gäst Szellerie Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 vem är morran? kom på vad den där håriga saken i mumintrollen heter, stinki var det visst tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 man var väll inte helt kaxig efter man hade sett nån av ensam hemma filmerna heller, minns att i en film så säger de typ att de ska klippa av grabbens tår, efter det sov jag med strumpor i 2 mån. och efter jag sett filmen hook när jag var runt 8-9 så var jag livrädd med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 morran är det där astora monstret i mumin, när hon kommer så går jämt farsan ut med geväret typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 emil i lönnebergas pappa.. varje gång han skrek " EEEEEEEEEEEEEMIIIIIIIIIIL!!!!!" så skrek jag "ta bott ta bott!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Morran var läskig för han hade otäcka ljud för sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 var skiträdd för den där hårbollen i mumintrollen när jag var yngre, så det får bli den XD jag va as rädd för morran jag med när jag va litten men nu e jag inte rädd för nån seriefigur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Morran var läskig för han hade otäcka ljud för sig Vem är Morran egentligen? Jag kollade ganska mycket på Mumin när jag var liten, men jag kommer inte ihåg vem det är :huh: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Morran var läskig för han hade otäcka ljud för sig sög på mårran på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jokern i batman :o har f*n clownfobi :( skulle gå på cirkus i 4an så fick jag panikattack :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Direkt ingen serie, men jag var ganska rädd för elakingen i Mulan filmen när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 nÄR JAG OCH MIN KOMPIS VA TYP 2-3 ÅR VA VI SKIT RÄDDA FÖR EN VALROSS I PINGU! :D HÖ-HÖ-HÖ TUR ATT VI INTE ÄR DET LÄNGRE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jag gillade inte mutanterna i Vintergatan när jag var liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.