MrSnow Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Som rubriken lyder: Länka till de märkligaste wikipedia sidorna du sätt. (Och eftersom de har långa länkar ibland så andvänd fuskas funktioner) Jag har hittat en. :D Boffin Redigerat 29 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Den var verkligen knäpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 va? Det ända som känns konstigt är din stavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Vad e Boffin det kommer upp det här när jag klickar på länken: Boffin may refer to any of the following: * Danny Boffin, a former Belgian football international * A boffin is British slang for a scientist * Boffin is a hobbit family in J. R. R. Tolkien's The Lord of the Rings * Boffin is a variant spelling of the Welsh family name Baughan * Boffin is a platform game released on the Acorn Electron and BBC Micro. * Boffin was the nickname given by the Royal Navy during World War II to the Mark V mountings for the Oerlikon 20 mm cannons up-gunned with the Bofors 40 mm gun Vilken av dom är så konstiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Men typ det betyder så mycket olika saker typ fattar inte heller själv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 http://wiki.mixedbytes.org/wiki/ är en wiki-sida (har inga koppplinar med wikipedia) som är ganska konstigt i allt. dock några humoristiska saker. OBS! sidan innerhåller saker som kan vara stötande. jag vill också påminna om att jag inte har postat något stötande utan bara länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Bajs :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 lol. "BAJS, British Association for Japanese Studies" ägde! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 lol. "BAJS, British Association for Japanese Studies" ägde! ;: Hahahaha, jag garva typ i 2 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Som rubriken lyder: Länka till de märkligaste wikipedia sidorna du sätt. (Och eftersom de har långa länkar ibland så andvänd fuskas funktioner) Jag har hittat en. :D Boffin Det liknar en slags maskin som vår lärare visat oss på fysiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 va? Det ända som känns konstigt är din stavning. ;D MrSnow, inte en enda av dina trådar har någon mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.