Brawler Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Jag har läxor på alla lov förutom sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 vi hade spanska läxa över en lång helg men det var typ ingen som gjorde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 förra året fick vi men jag gjorde typ en sida och glömde den i mitt hemland heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Har det varje lov utom sommarlovet <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 varje lov förutom sommarlovet .. Om man inte har måste göra om någon uppgift, då får jag även på sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Nu när det är sommarlov har jag inga direkta läxor förutom att man ska läsa 5 st böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Vi hade men nu så har vi bytt lärare så vi behöver inte ha det längre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Vi har aldrig läxor på lov. På hälger har vi ibland, men det är typ bara att man ska ta med sig nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Ne , aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.