Gäst alan.shalaji Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Finns det något bränningsprogram som sätter ihop en undertext-fil med själva videofilen så filmen får en undertext? Alltså om man har en film utan undertext och en undertext-fil, så man sätter ihop dem och filmen får undertext. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det är jäkligt komplicerat det där, lättare med inbrännd sub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det är jäkligt komplicerat det där, lättare med inbrännd sub. Vad är det som är komlicerat? :cry: Jag hämtade undertexterna från undertexter.se så jag gör dem inte själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Gör det till DvD. Då kommer det funka, tror inte det funkar annars (om du inte kollar på/via datorn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Det finns inget brännarprogram som lägger in undertext på dina ******** filmer. Däremot finns det andra program som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Det finns inget brännarprogram som lägger in undertext på dina ******** filmer. Däremot finns det andra program som gör det. Vilka program. Nero ska kunna göra det för det står lägg in undertext men undertexten visas aldrig när jag väl bränt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Element_Five Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Gör det till DvD. Då kommer det funka, tror inte det funkar annars (om du inte kollar på/via datorn). Jodå DivxtoDVD fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.