JonteFire2 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 hej, vilket är ditt bästa, roligaste tips vad man kan göra i GTA-VICE CITY. ej uppdrag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Det roligaste är att bara dra omkring & köra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag tycker att ni som inte gör uppdrag är lite tråkiga :angry: det går ju ut på att göra uppdrag :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag tycker att ni som inte gör uppdrag är lite tråkiga :angry: det går ju ut på att göra uppdrag :angry: Vadå tråkiga? du har väll aldrig träffat dom, ändå har du problem över hur dom spelar sina spel? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 halåå! ni skulle säja ert bästa tips! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Köra glassbil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) det finns mycket mer att göra i S.A. har "lekt runt" x antal timmar på det efter jag klarat det. VC är så litet ju. Redigerat 6 Maj 2007 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 ja, men nu va de gta - vice city, jag ska kanske köpa san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 jag brukar hoppa upp på en körande bil, sen kastar jag granater eller molotovs på bilar bakom.. eller skjuter me sniper :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Mörda massa polisere me en rhino...Få in horor i bilen.... tjaaa...annars e de la bara att mörda folk o sätta punka på däck o bli jagad av gäng som e kul -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 hur får man in horor i bilen? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) hur får man in horor i bilen? :o Stanna vid sidan av trotoaren där horan går, de har kort hår och är klädda i kort kjol och ser snygga ut, de går catwalk. Om du vill så kan du ju tuta åt dem också, då reagerar de lite snabbare. En gång när jag lirade spelet så kom min pappa in i rummet, jag stannade bilen vis sidan av gatan och började prata med min pappa. i mitten av samtalet stod tre horor vid min bil och tjöt för att komma in, trampade plattan i mattan bort från dem och kände bara hur pinsamt det var. Jag var nog 13 år då. Redigerat 7 Maj 2007 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg