SwedenRockz Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Lite små roligt klipp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Haha Jag heter walle :blush: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) "Öh, vad ska du ha och dricka? Vi har Pepsi Hax, Colt Cola, Cola iLiGhT och Seven HP." Ps. Vem är HeatoN egentligen, är det nån CS-legend eller? Redigerat 16 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Ja Eh f*n, sånna som du ska ha nyburgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 "Öh, vad ska du ha och dricka? Vi har Pepsi Hax, Colt Cola, Cola iLiGhT och Seven HP." Ps. Vem är HeatoN egentligen, är det nån CS-legend eller? :lol: http://sv.wikipedia.org/wiki/Heaton och svenska versionen (lite kortare) http://en.wikipedia.org/wiki/Emil_Christensen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Lite off-topic här, men nu minns jag! En kille i min klass avr emd i en klan som hette Unknown 3ntity (Nån som känner till?) Och han har mött NiP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 f*n va töntig film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Vad det meningen att den där 1337-smörjan skulle vara rolig eller? Det var den tråkigaste videon jag har sätt på evigheter. tönt. du är alltid negativ åt precis allt. och slår vad om att du aldrig nånsin lirat cs och det enda du förstod var väl att det öppnade 13.37. du får säkert inte ens spela det för dina föräldrar så förstår varför du inte fatta nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Gammal men bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 fy...f*n va kul. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Är det du som har gjort den ?. det är as bra. " men jag kan ju inte den här mapen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Fattade inte mycket, men den är säker kul om man gillar cs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.