Siyuro Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) Vad tycker ni om att vi kommer ha nationella prov i alla ämnen? Själv så tycker jag att det suger eftersom att det låter stressigt. Redigerat 6 Maj 2007 av Siyuro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Det är ju ganska bra för då ser man vilka man behöver hjälpa lite. Men det kan vara ganska stressigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Jag tycker att det fortfarande bara ska vara i Matte, Svenska och Engelska. Det blir alldeles för jobbigt i alla ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Ja, eftersom de är grund ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Det räcker gott och väl med nationella bara i grundämnena. Skulle man ha det i alla ämnen skulle det bli på tok för stressigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Bara i matte, engelska och svenska, får jag i franska så rycker det ett G :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag tycker det räcker som det är. Grundämnena är ju ändå viktigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Jag tycker det räcker som det är. Grundämnena är ju ändå viktigast. Jag tycker som Inside, det som finns just nu räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 När man går i femman tycker jag det räcker med 3 ämnen. På högstadiet är man mer mogen för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Det blir för stressigt med alla ämnena, det räcker med matte, svenska och engelska. För när jag börjar 9:an så vill jag gärna inte ha det så stressigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swift9000 Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Jag har ju nyss gjort dessa prov...de var busenkla o.o Så jag tycker inte det spelar nån roll egentligen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Det är skillnad på att göra dem i femman och göra dem i nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.