Simontheking Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Asså i min skola finns det typ 5 tjejer som försöker smygblicka på mig.Sen när jag tittar på dom så typ skäms dom.Dom flesta av dom är riktigt fina brudar och det verkar som dom flesta inte är kära utan bara nyfikna av mig :).På bussen hem från en skidort som tog typ 4 timmar så typ satt två tjejer på sätet till höger om mig och sen typ ramla en av tjejerna som bruka smygtitta på mig in mitt knä.Ok tänker man att det är ju ingenting men det konstiga var det var med flit för det syndes.Ändå är jag inte "poppis" bland tjejerna så det värmdes lite :D. Vissa av de andra tjejerna har typ snackat med mig flera gånger trots att de går i en annan klass :) Frågan efter allt detta är : Hur ska jag tolka detta? Ska jag våga bjuda nån på kommande balen? Dom kanske är upptagna redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Ja, du kan ju alltid fråga, så jag tycker du ska fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Go for it. Antingen går det bra eller åt h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Du borde fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Fråga. Det kan ju inte gå sämre än sämst ellerhur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mucho94 Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 eller hur jag är 12 ½ och har redan haft 7 tjejer impresive huh? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 njaa. inte speciellt impressive när man är 12.... det är en viss skildnad när man är 12 och 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 eller hur jag är 12 ½ och har redan haft 7 tjejer impresive huh? B) Det är annat när man blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Det sakar väl inte att fråga? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 händer mig med att flera i klassen smygkollar på mig men f*n jag är skiit feg xD Men Fråga du det kommer gå bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Den som icke frågar får heller inga svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Asså i min skola finns det typ 5 tjejer som försöker smygblicka på mig.Sen när jag tittar på dom så typ skäms dom.Dom flesta av dom är riktigt fina brudar och det verkar som dom flesta inte är kära utan bara nyfikna av mig :).På bussen hem från en skidort som tog typ 4 timmar så typ satt två tjejer på sätet till höger om mig och sen typ ramla en av tjejerna som bruka smygtitta på mig in mitt knä.Ok tänker man att det är ju ingenting men det konstiga var det var med flit för det syndes.Ändå är jag inte "poppis" bland tjejerna så det värmdes lite :D. Vissa av de andra tjejerna har typ snackat med mig flera gånger trots att de går i en annan klass :) Frågan efter allt detta är : Hur ska jag tolka detta? Ska jag våga bjuda nån på kommande balen? Dom kanske är upptagna redan. Fråga järnet för f*n, fråga alla och se hur många du får ihop! Det blir roligt sen när du kommer och hämtar upp dom en efter en. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.