krille97 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jaaa, jag är helt sjukt kär just nu. Hon är det första jag tänker på när jag vaknar, det sista jag tänker på innan jag somnar och det mesta därimellan. Jag överdrivet lycklig nuförtiden, för jag vet att hon känner samma sak. :) Precis samma här : D har aldrig varit så här lycklig <: exakt samma här med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Jag tycker om en snygg tjej i min klass men... hon är en av mina bästa polare så vetefan va ja ska göra!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Aa, i en kille med svart hår :D Aww är du kär i mig, va gulligt : - D Om du går på min skola och är allmänt konstig, så ja :D Ja till det där allmänt konstig men skolan vet jag inget "/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) jag är totalt lost i min flickvän. we are the C19 H28 O2 / C18 H24 O2 generation Redigerat 6 Juni 2008 av Mooney Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 nej jag är skitkass på kärlek o relationer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 nej jag är skitkass på kärlek o relationer Aw :> det kommer sen ska du se. (: I min flickvän ja (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleolle Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Tjena är du kär ? vad heter personen :D är kär i <3 Haidi men f*n är skit feg men det börjar brännas :P och ni då? Haidi?! Turk eller? Tror du att du är nån ävla kärleksdoktor IDIOT!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 nej jag är skitkass på kärlek o relationerHeh, samma här :p Men annars är jag inte kär jusst nu, lite småkåt då och då.. Självklart kollar man på vissa tjejer som passerar ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleolle Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Åååh din pedofil. För att sen ta hem de små flickorna och ha sex eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 @Pelleolle: Bara för att du aldrig någonsing kommer komma i närheten av någon du gillar och är så oändligt avundsjuk för det behöver du inte visa det här. Vi bryr oss inte om du är en patetisk person, håll det för dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Åååh din pedofil. För att sen ta hem de små flickorna och ha sex eller? Pelleolle din lilla pellofil, kan du sluta attt föroplämpa folk i alla trådar kolla bara på hans andra inlägg (en del av dom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Har inte tid att bli ähh..kär. För att jag aldrig har nån tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg