Krillan Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Eh? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Det är ju de som e meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Följande drog min kompis till mig när vi var ute och gick: Det var en gång tre norrmän som var ute och jagade. De jagade tillsammans och plötsligt kom de fram till ett spår som de inte riktigt var bekanta med. "Det här är helt klart ett älgspår" sade den första norrmannen. "Nej men ser du inte? Det är ju en varg som har gått här" Sade den andre. "Jag tror snarare att det är ett lodjur som gått här" Sade den tredje. Och det dröjde inte länge först alla tre norrmännen plev överkörda av tåget. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Det ska vara 2 elefanter och en bulle. http://www.coolsmilies.net/signs/protest.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Men nu när man tänker efter, kan älgar flyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena älgen till den andra: Du har en muffin i örat. Älg2: Vad säger du??? Älg1: Du har en muffin i örat!!! Älg2: Vad säger du, jag hör inte för jag har en muffin i örat :D Ja skrattade ihjäl mig första gången jag hörde den, men nu är den inte lika rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 *oseriöst*hur kan'ru leva då om'ru skratta ijäl dej då? ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 vilkeet skit forum du har gjort du vill ju bara ha fuskmynt så du hitta på något!! <_< pluss skämtet är skit dåligt och det är första gånger jag hör den :huh: fattar ju inte äns att man kan skratta åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 ha ha :lol: lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Det var en gång två älgar som satt på toppen av ett träd och snackade. Plötsigt trillar en ubåt ner på toppen av trädet bredvid. Båda älgarna satt tysta ett tag tills den ena säger : tror du han bor där?? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.