Hoppa till innehåll

Bannad, Blir Man Bannad På Hela Fuska.se


Gäst Great Gonzales

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man borde inte bli bannad från sidan utan kanske från att skaffa en ny användare från Ip:en alternativt att bara bli bannad på forumet.

 

Har man brytit mot reglerna 5 gånger förtjänar man inte att vara kvar eller komma tillbaka. Så all tillgång stängs av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Shtike

Man blir bannad på hela sidan, din IP-adress bannas om du får 5 varningar eller väljer att sluta som medlem. Då kan du varken komma åt fusk eller forumet.

 

Har man en dynamisk IP-Adress så kan det inte vara så svårt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

eller så connectar man till en proxy server. om jag blir bannad så har jag inga problem alls med att göra en ny användare och byta ip xD. eller så skaffar man typ hide the ip platinum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst kimzky

Detta är barnsligt, tänk på internet caféer. En kund gör ett nytt konto på fuska, och begår brott. Ska då hela internet caféet drabbas?

 

Jag vet att IT-caféer ofta använder sig av dynamiska IP-adresser, men det låter endå lite väl dumt, och även om man blir ''bannad'' så är det inte så svårt att komma förbi i vilket fall, antingen med programmet "Hide IP" som är väldigt lätt att cracka till platinum, eller så använder man sig utav en proxy.

 

Det är bara till att googla på: "free anonymous proxies", så ska du se att du får fram några hundra proxies.

 

Bort med bannen från hela sidan, forumet går väll ann, men inte fusken/recensionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Nej faktiskt inte. Har egen erfarenhet som bisuta eller vad han heter och retro. jag blev bannad från hela sidan men det var bara att rensa cookies så kunde jag komma in på hela sidan utom forumet gick jag in där blev jag bannad från hela sidan igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Nej faktiskt inte. Har egen erfarenhet som bisuta eller vad han heter och retro. jag blev bannad från hela sidan men det var bara att rensa cookies så kunde jag komma in på hela sidan utom forumet gick jag in där blev jag bannad från hela sidan igen.

 

Och om jag testade att logga in från en annan dator så vart den datorn också bannad. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...