BornInBarcelona Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 min kompis blev bannad av misstag men kunnde inte få sin gamla inloggnig. Han blev sur och gav up fuska. Till minne av Skellington. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 (redigerat) Man borde inte bli bannad från sidan utan kanske från att skaffa en ny användare från Ip:en alternativt att bara bli bannad på forumet. Redigerat 29 Maj 2007 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Man blir bannad på hela sidan, din IP-adress bannas om du får 5 varningar eller väljer att sluta som medlem. Då kan du varken komma åt fusk eller forumet. Säger bara; Svårt att fixa ny ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Man borde inte bli bannad från sidan utan kanske från att skaffa en ny användare från Ip:en alternativt att bara bli bannad på forumet. Har man brytit mot reglerna 5 gånger förtjänar man inte att vara kvar eller komma tillbaka. Så all tillgång stängs av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Man blir bannad från forumet. Tills du byter IP eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shtike Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Man blir bannad på hela sidan, din IP-adress bannas om du får 5 varningar eller väljer att sluta som medlem. Då kan du varken komma åt fusk eller forumet. Har man en dynamisk IP-Adress så kan det inte vara så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 eller så connectar man till en proxy server. om jag blir bannad så har jag inga problem alls med att göra en ny användare och byta ip xD. eller så skaffar man typ hide the ip platinum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kimzky Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Detta är barnsligt, tänk på internet caféer. En kund gör ett nytt konto på fuska, och begår brott. Ska då hela internet caféet drabbas? Jag vet att IT-caféer ofta använder sig av dynamiska IP-adresser, men det låter endå lite väl dumt, och även om man blir ''bannad'' så är det inte så svårt att komma förbi i vilket fall, antingen med programmet "Hide IP" som är väldigt lätt att cracka till platinum, eller så använder man sig utav en proxy. Det är bara till att googla på: "free anonymous proxies", så ska du se att du får fram några hundra proxies. Bort med bannen från hela sidan, forumet går väll ann, men inte fusken/recensionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Man blir väll bannad från hela fuska.se, och kan aldrig gå in på sidan mer? ne det blir man inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jo, om moderatorna säger så, så är det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Nej faktiskt inte. Har egen erfarenhet som bisuta eller vad han heter och retro. jag blev bannad från hela sidan men det var bara att rensa cookies så kunde jag komma in på hela sidan utom forumet gick jag in där blev jag bannad från hela sidan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Nej faktiskt inte. Har egen erfarenhet som bisuta eller vad han heter och retro. jag blev bannad från hela sidan men det var bara att rensa cookies så kunde jag komma in på hela sidan utom forumet gick jag in där blev jag bannad från hela sidan igen. Och om jag testade att logga in från en annan dator så vart den datorn också bannad. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.