Gäst uran Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 Jag har en flickvän som jag skickar en massa epost till men får inget svar! Hon bor inte i samma stad som mig. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Citera
Easton Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 Jag har en flickvän som jag skickar en massa epost till men får inget svar! Hon bor inte i samma stad som mig. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Hon kanske aldrig kollar e-posten? Citera
knipan64 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 det e ett problem om du inte bor nära men har du testat att ringa? :huh: Citera
Slasktratt Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Skrivet 22 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. Citera
Gäst Tour Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Skrivet 22 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. hahaha roligaste jag läst på detta forum på mycket länge. Tack för den :) Citera
negR Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Skrivet 23 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. Go slasktratt ;D xD NAe men..Testa att ringa?Eller skicka ett fint litet brev?Trots allt e du bara 9år och du kommer ha fler tjejer/kvinnor i din framtid:) Citera
Scarlet Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Skrivet 27 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. Haha. Den var bra :D Skriv till henne på msn om ni har det? Eller gör som dom andra säger och ring henne om du har telefon nummret... Eller så ignorerar hon bara dina mail :huh: Citera
Inside Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Skrivet 28 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. Det kan ju vara så men jag tycker att du ska ringa henne. Citera
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Skrivet 2 Juli 2007 eller kan du smsa ifall båda har mobil Citera
Gäst nissling Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Skrivet 2 Juli 2007 Ehm, proplemlösare är inte mitt namn, men du kanske kan, ehm, jag, vet inte, hehe. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.