Gäst uran Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Jag har en flickvän som jag skickar en massa epost till men får inget svar! Hon bor inte i samma stad som mig. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Jag har en flickvän som jag skickar en massa epost till men får inget svar! Hon bor inte i samma stad som mig. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Hon kanske aldrig kollar e-posten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 det e ett problem om du inte bor nära men har du testat att ringa? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Hennes data kanske är sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Ring henne. de kommer lösa allt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. hahaha roligaste jag läst på detta forum på mycket länge. Tack för den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. Go slasktratt ;D xD NAe men..Testa att ringa?Eller skicka ett fint litet brev?Trots allt e du bara 9år och du kommer ha fler tjejer/kvinnor i din framtid:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. Haha. Den var bra :D Skriv till henne på msn om ni har det? Eller gör som dom andra säger och ring henne om du har telefon nummret... Eller så ignorerar hon bara dina mail :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast. Det kan ju vara så men jag tycker att du ska ringa henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 eller kan du smsa ifall båda har mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Ehm, proplemlösare är inte mitt namn, men du kanske kan, ehm, jag, vet inte, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.