Kerby Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jag hamnar/startar aldrig bråk, så jag kommer inte på något. Samma här. Jag orkar inte bråka med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 (redigerat) Hmm.... senaste stora bråket var nog någon gång i fyran eller femman. Annars har jag nog inte varit med i något. Inte vad jag kan komma på iaf. Redigerat 23 Maj 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Spöat upp en kaxig kille i min klass. Det hände i 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 HEHE, jag är knappt med i nått bråk, det är jag som går runt och slår på alla, jag är ca 1.89 lång :D Jag älskar att vara på några fjollor i 8:an, hehe jag har respekt.. lol, jag bryr mig typ inte om när jag slår, men jag slår ju bara på armarna.. Men jag tar inte i nått, men det känns. Men senaster bråket....Visstja, det var för nån vecka sen jag frågade en klas ögon rom, om han hade snus :P men då sa han nej, jag bara joda då puttade han til mig, då puttade jag in han i skåpet, då sprang han hem, en i 9:an alltså, sen ringde en lärare hem o sa att jag hade gjort så att han fick en hjärn skakning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 ett gigantikum bråk som några fula 7:or gjorde mot oss 9:or Aaarrghh!! Den fulaste lilla skiten sparkade mig på helige hans då j*vlarr blev jag arg o så mobbade jag honom....de hände för några veckor sen o han lipar så fort han ser mig :o :P 12 år? 9:an? übersmart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Har aldrig varit med i något bråk men andra killar i min klass går ofta fram och muckar gräl med nior. Det slutar oftast med att de sitter hos skolsyster med näsblod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Det var nog när en i min klass slog ut tänderna på en annan, då blev det värsta fajten och jag kom med i fajten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Det var ett bra tag sen jag var i ett bråk i skolan. Över ett år. Vi skule börja 40 min senare än vanligt och jag var där väldigt tidigt. Då var det några andra som kom och vi blev osams. Jag tror jag slutade allt med att dra nån i håret så hårt så det nästan gick av, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 I min förra skola för 2 år sen. Killen blev så skraj så han kom inte på skolan i en vecka. Orkar nu inte bråka i min nya skola ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Hmm.... senaste stora bråket var nog någon gång i fyran eller femman. Annars har jag nog varit med i något i år. vad jag kan komma på iaf.jo en gång, då jag bet kuken av en :P vad trevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) Hmm.... senaste stora bråket var nog någon gång i fyran eller femman. Annars har jag nog varit med i något i år. vad jag kan komma på iaf.jo en gång, då jag bet kuken av en :P Intresseklubben antecknar, Redigerat 9 Juni 2007 av nissling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 När man går i fyran kan man knappt kalla det bråk... Småttingarna petar på varandra och skriker, rivs kanske nån gång, börjar böla och får gå hem... Själv skrattar jag bara om jag ser småungar bråka, det ser bara roligt ut... nixo99 stavade ju jättebra också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.