knipan64 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) det kvinnan säger det kvinnan menar du vill. du vill. vi behöver. jag vill. det är ditt val. det rätta valet borde vara uppenbart vid det här laget. gör som du vill. du kommer att få igen för det här senare. vi behöver prata. jag behöver klaga. jag är hungrig. 1.fixa till nåt att äta. 2.sluta med vad du håller på med , ta fram dina sista kronor och åk till andra änden av stan för att hitta nåt till mig att äta . -jag struntar i om det du håller på med är viktigt. jag är inte upprörd. tro f*n att jag är upp rörd,din idiot. du är så manlig. du behöver duscha och raka dig. du är verkligen omtänksam. är sex det enda du tänker på? bensinen är slut. gå och tanka. slaskhinken är full. gå och töm den. hunden skäller. gå och kolla vad som är på tok. jag vill ha nya gardiner. och möbler,mattor och tapeter. jag hörde något. jag såg att du nästan hade somnat. älskar du mig? jag kommer be om något otroligt dyrt. hur mycket älskar du mig? jag gjorde något i dag som du verkligen inte kommer att tycka om. Redigerat 19 Maj 2007 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Haha, grym! XD (inte för att jag använder den då, är tjej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 har för mig att jag har sett dehär i nån humor bok..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Vad går den här guiden ut på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 kommer från dassboken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Borde flyttas till humor. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag trodde att det nästan var allvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 inte för att vara taskig mot er tjejer, men enligt mina erfarenheter stämmer faktiskt en del av de där påståendena....(en del har jag dock inte upplevt, jag är trots allt bara 15...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Jag såg detta på en hemsida, det var någon av dessa Funsajt.se (Tror det stavades så) Jesper.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaserdOme Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Den guiden stämmer faktist ganska bra! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Hahah! Borde dock flyttas till Humor-forumet. Men somsagt, det mesta där är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Först: Hur kan ni killar veta att detta stämmer bra in på oss av det kvinliga könet? Bara för att det låter bra så betyder det inte att det är sanningen. För det andra: Den är ganska rolig men den stämmer inte så bra tycker jag. Låter mer som en model över hur alla dessa sopa operor på TV är skrivena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.