Mosa1nagant Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Ängtligen är Starcraft 2 på väg! Jag tänkte höra vad ni tycker? Kommer det vara en flipp eller flopp? Diskutera :) Fakta om Starcraft 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 lol idag, det stod på wow hemsida & när man startar wow för 5 dar sen, konstigt att ingen gjort denna tråden tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Den liknar starwars hatar sånna spel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Ser ut som ett okej Strategi spel , synd att man inte får se lite mer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Dåligt försök att vara som C&C, kommer floppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Starcraft är enligt mig ett av de bästa spelen genom tiderna, så ser fram emot detta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 C&C tiberium wars e trist =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Dåligt försök att vara som C&C, kommer floppa. Kommer det absolut inte göra, Starcraft är en av de största strategispelen genom tiderna, och tvåan verkar inte bli sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Ängtligen är Starcraft 2 på väg! Jag tänkte höra vad ni tycker? Kommer det vara en flipp eller flopp? Diskutera :) Fakta om Starcraft 2 haha http://www.starcraft2.com/ har fått google page rank 7/10 på 5 darfuska.se har typ fått 4/10 på 5 år & forumet har 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Ja, ni som verkar nedvärdera Starcarft 2 verkar inte veta vad ni exakt skriver. Personer som är en aning "old school" vet exakt vad jag talar om. Jag kan försäkra er om att Starcraft är en av de bästa strategispelen som någonsin gjorts och nu har Blizzard bestämt sig att göra en uppföljare till denna underbara gåva. Så istället för att klaga så anser jag att ni borde kyssa Blizzards fötter och tacka dom. För ett bättre strategispel lär ni nog aldrig spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Jag är väldigt spänd över att få se mer av StarCraft 2. Första spelet var riktigt bra och om tåan bara har lite extra, vilket det har, så tror jag att det kan bli riktigt bra. Skulle vilja se lite mer än vad jag sett hittills, men jag klagar inte. Fler funktioner vore inte fel. Saknar bland annat att man inte kan välja hur lagen ska se ut när man spelar ensam mot datorspelare. Det hoppas jag kommer i 2:an =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Starcraft samt brood war är det bästa jag spelat och förmodligen de bästa jag spelat i mitt liv! Storyn är ju så j*vla bra så att jag får gåshud. Hoppas Raynor kan rädda Kerrigan o få tebax henne till ursprungligt skick nu i 2an Tror det kommer bli jävligt najs 2an iaf återstår o se när det släpps bara :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.