TheTortoise Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Jo skulle vara okejj med ett teknik forum men det skulle nog inte komma så många ämnen/inlägg tror jag i af :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Jo skulle vara okejj med ett teknik forum men det skulle nog inte komma så många ämnen/inlägg tror jag i af :P Förr eller senare, jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asgard Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Det skulle vara en idé? testa i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 jag tycker att fuska.se behöver en teknik forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 TEKNIIIIK!!!!!! :medieval: :kung: Jag älskar teknik! Har lödt några gånger och vet ganska mycket om komponenter för min ålder, fick VG som slutbetyg på tekniken! Det var skit roligt när man skulle bygga en trä bro xD vi försökte ta sönder min när betyget var satt men det gick typ inte! :P Ja, för de som inte förstod det, jag vill ha en teknik sektion. Jag pratar inte om skol-ämnet teknik utan tekniska prylar så som mp3-spelare & TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 TEKNIIIIK!!!!!! :medieval: :kung: Jag älskar teknik! Har lödt några gånger och vet ganska mycket om komponenter för min ålder, fick VG som slutbetyg på tekniken! Det var skit roligt när man skulle bygga en trä bro xD vi försökte ta sönder min när betyget var satt men det gick typ inte! :P Ja, för de som inte förstod det, jag vill ha en teknik sektion. Inget att tala om. Finns många fler som fick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 TEKNIIIIK!!!!!! :medieval: :kung: Jag älskar teknik! Har lödt några gånger och vet ganska mycket om komponenter för min ålder, fick VG som slutbetyg på tekniken! Det var skit roligt när man skulle bygga en trä bro xD vi försökte ta sönder min när betyget var satt men det gick typ inte! :P Ja, för de som inte förstod det, jag vill ha en teknik sektion. förstod du iallafal inte det jag menade fast jag skrev det utanför texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 bra idé, hoppas det går igenom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Du menar I-pods kan man ha i Övriga Konsoller och vanliga Mp3 i Allmänt..?? Min Mp3/4 har spel då kan väl jag har en tråd om den i övriga konsoller? Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 I princip, så är det så... ;) Välj mellan det och Allmänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.