ArgSnickare Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 :huh: varför är det inget ljud när jag tittar på filmer på Youtube jag har inte kommit åt nån inställning vad jag vet! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 är ljudet på dina högtalare på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 på youtube finns humor :blink: eller? och jag har högtalaren på inklusive ljudet på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Min kompis har samma problem... Och det är inget skämt vad jag har förstått, han behöver hjälp av folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Min kompis har samma problem... Och det är inget skämt vad jag har förstått, han behöver hjälp av folk... hur gjorde din kompis när han fixade det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Hon har samma problem fortfarande, så jag står hjälplös... Men förhoppningsvis så kan någon hälpa dig och min kompis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Ljudet på hela datorn? Sjukt mycket damm nånstans? =D=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Nej.... ? Vet inte om detta är 940220 problem men för min kompis så fungerar alla sidor och dator som vanligt med ljud.. Men just youtube fungerar inte ljudet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 ja för mina media players och vissa sidor funkar men inte google video och youtube :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Säker på att du inte stängt av volymen på You Tube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Säker på att du inte stängt av volymen på You Tube? japp helt säker och varför blev jag anmäld är det fel forum? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Ja, det är helt fel forum, det har inget med humor att göra utan snarare ett datorproblem. Flyttad till Pc. Några onödiga inlägg borttagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.