Hoppa till innehåll

Vill Byta Acc!


RvC
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaha då har man trötnatt på priest och vill nu byta min mot din lock/mage!

Priesten i fråga har väl mesta blått men även lite grönt gear, helt enkelt quest/instance gear.

 

Nu till din char. den ska vara mage/lock ligga på en pvp server helst inte ny använd pct.

den behöver inte ha bra gear men får minst vara lvl 60 föredrar:

Human female mage (5/5)

Human female lock (5/5)

Dreanei Female mage (4/5) (kan kanske acceptera male beroende på utseende.)

Gnome female lock (3/5)

gnome female mage (2/5)

Human/Gnome male mage/lock (1/5)

 

adda mig på msn om intresserad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säkert scamer men jag har sett ett antal såna här trådar ingen har sagt något om att det e förbjudet sj vet jag inte om det e det men borde vara det me tanke på att man borde fråga om saker innom spelet inte om någon vill köpa sälja eller byta säg vad ni vill det e vad jag tycker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka köpa och byta gubber, man suger ändå på att spela dem om man inte har levlat dem från level 1. Skärpning, nu kommer sommarlovet och då kan man nörda sönder spelet så att man har den där gubbn som man så gärna vill ha i high level. Jag tröttnade på min shaman så jag gjorde en warlock i slutet av Januari. Nu är han levlel 65 med 1049K rested. Och jag är väldigt stolt över min warlock som nu har blivit min nya main. Ni får inte samma känsla om ni byter eller köper gubbar. Och det har jag sagt i en föregående tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka köpa och byta gubber, man suger ändå på att spela dem om man inte har levlat dem från level 1. Skärpning, nu kommer sommarlovet och då kan man nörda sönder spelet så att man har den där gubbn som man så gärna vill ha i high level. Jag tröttnade på min shaman så jag gjorde en warlock i slutet av Januari. Nu är han levlel 65 med 1049K rested. Och jag är väldigt stolt över min warlock som nu har blivit min nya main. Ni får inte samma känsla om ni byter eller köper gubbar. Och det har jag sagt i en föregående tråd.

 

 

Håller med att man ska köra gubben själv från början, och bestma namn hur den ska se ut, och så vidare, men vadå sommarlov? de är väl inte tid för att nörda sönder och spela? :blink:

 

men iaf, tror det är förbjudet att byta acc, på fuska.se eftersom det ej är tillåtet av blizzard, lite fjantigt men det är reglerna skulle ja tro .o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...