SFrisk Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 Samma här (fast inte i honom, bara med spelfigurer, kommer inte säga vilken). Lara Croft?? Citera
Gäst nissling Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 Samma här (fast inte i honom, bara med spelfigurer, kommer inte säga vilken). Ehm, inte Lara Croft: Tomb Raider. Jag kommer ändå inte säga vilken, den är dessutom dö enklel att lista ut. Står i ett annat forum. Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 lol är amy rose din dröm tjej? ROFL Citera
Gäst nissling Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 Ja, har du något emot det eller? Citera
Gäst nissling Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 hahaha :lol: Vadå "hahaha :lol:"? Citera
Selene Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Skrivet 13 Juni 2007 Utseendet är inte viktigt bara ett plus i kanten. Själv anser jag att hur personen beter sig är viktigast. Och för mig är snällhet och någon man kan ha roligt med det viktigaste. Citera
Scarlet Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Skrivet 15 Juni 2007 Utseendet är inte viktigt bara ett plus i kanten. Själv anser jag att hur personen beter sig är viktigast. Och för mig är snällhet och någon man kan ha roligt med det viktigaste. De är bra det! :) Citera
Gäst newnameguy Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Skrivet 15 Juni 2007 Utseendet är inte viktigt bara ett plus i kanten. Själv anser jag att hur personen beter sig är viktigast. Och för mig är snällhet och någon man kan ha roligt med det viktigaste. En varm applåd för Selene! :gitarr: Neee, jag skojade bara. :) Men ska jag vara allvarlig så menade jag ändå det. Delar åsikterna. Citera
WASD Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Skrivet 15 Juni 2007 (redigerat) http://www.varlogarthas.net/images/get-firefox.jpg :) googla på firefox :lol: Redigerat 15 Juni 2007 av WASD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.