Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 :angry: mina tre är:Pikmin Worms:blast luigis mansion :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 nba_live 2003 tar 57blocks! f*n ta nintendo kunde dom inte ha en inbyggd hårddisk med mist 1gigabyte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 MKDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 1 luigis mansion 2 pikmin 3 marioparty4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 du sonic02 har du testat worms:blast det suger hårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 1 James bond night fire=var lite för lätt. 2Harry potter och hemligheternas kamare= var också för lätt. Det var bara dom <_< hej... vet du vad man ska göra när man går in i ett rum så smäller det igen typ 4 dörrar bakom harry... sen så ska man skjuta flippendo på dom där gröna kapparna men hur dödar man dom där flygande bollarna??? snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (Silver Star @ 05/04-2004 16:45:06) (son-goten master @ 04/04-2004 20:53:59) zelda 2 är inte det bästa spelet men det duger ganska kul om man inte hade liv grejen det är så dåligt så det borde förstöras=( Jag spelade det på Collectors edition en gång..det var jätte Dåligt.. jag hatar zelda 1 och 2 dom är säääämmmmssssstttt dom borde alldrig ha uppfunnits!!! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag ångrar att jagh köpte kuben över xbox! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vadå ra game cube e endå bättre en xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 hej... vet du vad man ska göra när man går in i ett rum så smäller det igen typ 4 dörrar bakom harry... sen så ska man skjuta flippendo på dom där gröna kapparna men hur dödar man dom där flygande bollarna??? snälla hjälp mig! Du ska Förstöra dom när dom inte lyser. när dom attackerar dig och sen flyger tillbaka då lyser dom inte. kom ihåg att bara göra det på högra sidan. andra e onödig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag ångrar också 007:agent under fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Mina tre är:Pikmin,worms:blast och super monkey ball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg