w4nkarN Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Var ska man ladda upp musiken för att få så man kan ha den på sin pressentation?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 (redigerat) nja, själv så har jag lagt upp den på en webhost. EDIT: Men jag har ingen musik på pressen just nu. Redigerat 8 Juni 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 "i" presentationen, inte på. Google ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Flyttar topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Men hur fixar man det på Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Hoh fyfan, vad jag är bäst, har det just nu på pressen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Jag har med problem med detta, kan ingen göra en guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Ja, det skulle vara bra, har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Jag har dom bara på hårddisken. MEn jag vill "webbhosta" det så jaag kan ha det på prezzen. Lite avancerare en mitt första inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) 1. Sök på google efter en bra webhost. 2. Hosta musikfilen. 3. Gå till sidan där du laddar ner filen, och testa att ladda ner filen. 4. Backa tillbaka och högerklicka på nerladdningslänken och välj Engenskaper. 5. Kopiera Addressen. 6. Skriv [ ljud=0 ] (utan mellanslag) och klistra in addressen å sen [ /ljud ] i pressen. Det borde ni väl fatta... [Jag lade in en jättedålig melodi som jag har gjort själv i min press...] Redigerat 12 Juni 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Jao, annars läser ni min guide i Grafik Forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Ojrå, fanns det redan en gudie? http://www.emoticons.free.fr/smileys/Default/blush.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.