Hoppa till innehåll

H.i.m.


Rekommendera inlägg

Jag lyssnar inte sådär jätteofta på H.I.M, det är mer ett tjej band.

Jag tycker det är alldeles för smörigt för min smak, men några låtar är ganska bra, som Rip Out The Wings Of A Butterfly, Sacrament ..

 

Tjejband? wtf? Spice girls är ett tjejband. Du jämnför väl inte HIM med spice girls? :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lyssnar inte sådär jätteofta på H.I.M, det är mer ett tjej band.

Jag tycker det är alldeles för smörigt för min smak, men några låtar är ganska bra, som Rip Out The Wings Of A Butterfly, Sacrament ..

 

H.I.M spelar tjej musik.

Sångaren ser ut och sjunger som en tjej.

Tjejband?

Javars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HIM är bra, men ändå int bäst.

och dom är int tjejmusik, bara för att Ville (sångaren) har långt hår ser han int ut som en tjej fgs, och för att dom sjunger om kärlek på en högre nivå än resten så är det int tjejmusik, det är bara någonting du eller någon annan fått för sig.

Förresten har du sett en tjej om du tror Ville är det? å en tjej har inte hans röst....om inte...nee...lämnar det osagt ;)

 

PS. HIM är int smörigt, det är emo....

Redigerat av Jimpa_93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej.. jag vet inte ärligt talat.

H.I.M är love metal, bara ordet love gör ju att det är en självklarhet att de har många tjej-fans, och gör nog att tjejer lättare gillar bandet.

H.I.M spelar ju ganska lugn metal, vilket gör att tjejer lättare kan gilla det, eftersom att killar mer vill ha "rakt-på-sak" t.ex. In Flames eller något annat lite snabbare band.

Sen är det väl inget fel på H.I.M i sig, kanske bara lite för smöriga texter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...