zipy Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Bäreta nåt som har hänt er eller nån annan som är pinsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Har gjort miljontals pinsamma saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 visat mina kalsonger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Mina kallingar ramlade ur min gympa påse så nårra stycken så det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har gjort många pinsamma saker, det måste alla ha gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Fjärta i klassrummet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 kanske det.Men i så fall kommer jag inte ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Mina gympashorts ramlade av när ja sprang runt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 I ettan var det en i min klass som glömde och ta på gympabyxorna... Sen hörde jag att en i en klass över mig glömde ta på badbyxorna innan han gick ut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Ja tappa brallorna i klassrummet *generad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hurru Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Redovisat ett projekt med öppen gylf:wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ehhh ja har typ gjort 5000 pinsamma saker, tex råkat sä "o va hon e snygg" när hon bara står brevi mej... men ja gör pinsamma saker hella tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.