Hoppa till innehåll

Pinsamt

zipy

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

I min klass så hade vi gympa så skulle jag gå därifrån och då så stod en polare till mig helt naken bakom mig, det visste inte jag, men så öppna jag dörren och våra tjej klasskamrater står utanför och han blottar hela sin buk och sin ni vet vad syns, och hela j*vla klassen skrattat åt det nu i 2 år, inte fatt jag menade det, och sen så har han (samma person) klantig som sattan sakt rakt ut vem han älskar inför hela skiten i en microfon på skoavslutningen, och det var inga fina ord han så :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på en tyska lektion så gjorde vi charader och då fick jagg lieben (tycka om,älska)och jag tänkte att jag kunde härma en kille som tyckte om en penna och då smekte jag på pennan så att det såg ut som jag runka med pennan(inte alls menat)och en liten bonus att några killar från tyskan hade sagt det till halva sexan :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...